lördag 7 april 2012

Judging Video

Jag fick nyligen hem KMSHAs Judging video och han äntligen kolla på den. Tycker den förklarar gångarterna väl och de olika tävlingsklasserna. Kasnke är den väl basal för den mer insatte, men perfekt för mig. Kommer att studera den flera gånger om känner jag. Som vanligt skulle jag såklart vilja ha ännu mer exempel, men det är det bästa jag har hittat hitills i filmad väg när det gäller Rocky gångarter.

Länk till inköpsstället/Link to wear I bought it

Recently I got KMSHAs Judging Video and finally I got time to watch it. I think it explains the gaits well and the different competition classes. Maybe it is to simple for the more experienced, but perfect for me. I am going to study it many times. As usual I would love even more examples, but so far this is the best that I have found video wise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar