måndag 7 oktober 2013

Barn och ridning

Idag blev åter en promenad med häst; det blir mycket av det nu. Medan jag var gravid hindrade min kropp mig att göra mycket, nu är det David som jag får utgå ifrån i planeringen. Nåja, någon gång kommer jag tillbaka i större utsträckning på hästryggen. Någon gång ska även jag kunna rida ut ett par timmar i sträck. Tills dess är promenader en möjlighet.

Children and riding

Today I took another walk with a horse; it has been a lot of that lately. While I were pregnant my body stopped me from doing a lot of things. Now all planning starts with David. Well, some day I am going to spend more time on the horse back. Some day I am going to be able to be away a couple of hours. Till then walk works fine.
Calinka
The trees have wonderful colors right now...
Tea
Pepper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar