lördag 22 februari 2014

En dröm i uppfyllelse

OK, it wasn't easy to photo.
Jag har drömt sedan jag fick barn att kunna rida ut tillsammans, bara ha trevligt ihop. Idag blev det av! Förvisso igen drömritt i sig, men det är kul att Isac äntligen blivit så stor. Jag red Bunny och han Percy som jag hade som handhäst. Just idag var hästarna däremot ovilliga att gå hemifrån, så det blev mer bekymmer ridmässigt än vad jag hade tänkt. Det börjar nog bli dags att låta dem få ledigt inför fölning, men innan har de varit så motiverade att det inte känts relevant.


A dream comes true

I have dreamed about trail ride with my child since I got my first baby. Just have some nice time together. Today that dream came true. Ok, it wasn't much of a dream ride, but it is nice that Isac is old enough.I rode Bunny and Isac sat on Percy while I ponied him. But, today the mares were reluctant to leave home, so I got more struggle than I had expected. I think it might be time to let them rest before having foals, but not long ago they really liked to be out.
Got both horses to pass thru this water on our way home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar