söndag 10 november 2013

Fotogrimmor

Embla
Ett projekt i höst blev att sy ett par lite snyggare grimmor att fota fölen i. Eftersom det inte blev några närbilder när vi gjorde det försökte jag få till några själv på grimmorna... Närbilder blev det ju  - närmare än vad jag tänkt (men jag borde veta att det brukar bli så).

När jag ändå höll på var jag "tvungen" att ordna en matchade varaint till mamma häst också.

Photo halters

One project this Autumn became to make a couple of show halters to photograph the foals in. As we didn't get any close up pictures while we did so I tried to get some myself to show of the halters... Well, I got closer than I wanted (but I should have known..)
Tea
Tea again

Please stay Percy, we have a beautiful background...

This was her answer to that...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar