onsdag 5 mars 2014

Tea tränar själv

På sistone har jag låtit Tea ha en bit presenning i boxen och ibland hängt upp den eftersom hon inte gilalr den när den är högt upp. Då kan hon dra och undersöka den så mycket hon vill. Däremot lämnarjag inte henne med den om jag ger mig iväg lite längre stunder. Däremot fick hon ha kvar den medan jag gick och fixade mat i hagen en dag. När jag kom tillbaka hittade jag henne så här.

Tea works by herself

Lately I have let Tea have a bit of tarp in the stall as she isn't perfectly happy about it when in level with her head. Then she can look at it and play with it by herself. I don't let her stay with without me looking at her for longer periods but yesterday I went out and fixed the food in the pasture and found her like this when I got back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar