tisdag 19 maj 2015

Riddarspelen - miljöträning


Mira
Medan medeltidsbyn byggs upp passade jag på att träna lite med hästarna. Det är inte ofta man får tillgång till tält, flaggor och annat runtomkring. Att jag gjort det tidigare år var det som jorde att jag kände att jag kunde ta med Percy till Faslterbo. Nu vet jag att även Pepper troligen skulle klara den omgivningen. "Småttingarna" däremot behöver nog träna/växa lite mer för att kännas helt lugna och oberörda.

Jousting games - environmental training


While the Medieval village was built I worked with the horses in it. It is not often that you get tents, flags and other "strange" objects like that. That I did that before was what made me decide that Percy wouldn't bother about Falsterbo. Now I know that Pepper probably would do fine as well. The young ones probably needs some more training before they are totally calm and relaxed.
 
Tea
Tea
First try on this "obstacle". In 37 seconds and I had passed with Tea that I led.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar