fredag 27 januari 2012

Disputation

OK, jag är helt färdig - och borde iväg på fest. Min mans disputationsfest. För idag blev han äntligen klar med doktoreringen (inom flygplansdesign)! Jättekul, men eftersom min förkylning inte gett sig ännu har dagen varit jobbig.

Papper från Skatteverket har kommit där de inte tycker att mina skäl är tillräckliga vid överklagan. Ska kolla mer på det imorgon eller övermorgon - idag är inte dagen.

Mariah ska ha arbetat hästarna och imorgon finns också hjälp inbokad. Skönt - jag verkar ju aldrig bli bra. Med lite tur ska jag ta mig dit och titta på lite....Första gången denna vecka i så fall.

OK - I am done - and should be heading for a party. My husbands dissertation party. Today he finally finished his doctorate (in airplane design). Wonderful, but as my cold is still there it has been tiring.

I got papper from the tax authorities today - the didn't like my complains. Have to deal with that another day. Today is not the day.

Mariah has worked the horses today and tomorrow the horses shedukle is planed as well. I really appreciate that - I never seems to be well enough. But maybe I am good enough to go there and watch. First time this week if that happens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar